1 Ocak 2012

2011 İÇİN MİNİK BİR SORGULAMA...

Yeni senenin ilk günü...Hiç keyfim yok. Aslında keyifsiz olmama neden hiçbirşey yok. Çok bunalmış, yorulmuş ve kırılmış çıktım geçen seneden. Yeni seneye sevinemedim henüz. Belki biraz zaman alacak adapte olmam. Oysa çok daha umutluyum bu seneden. Bazı yaptığım ve net yaptığımı gözlemlediğim yanlışlarımı, hatalarımı yeni senede tekrarlamama kararı aldım.
Ayrıca, geçen sene, çok fazla kabuğuma çekildim. Sanki yaşıyor muyum, yaşamıyor muyum belli olmadan, işe fazla fokuslanarak, özelime daha az eğilerek...Ot gibi yaşadım. Bu durumdan hiç hoşnut değilim. Değişim zamanı. Kimse benim hayatımın, işten eve ve spora üçgeninde geçtiğine inanmıyor.Ne zaman ki benle biraz daha diyaloğa geçip,tanımaya başlıyorlar, inanamıyorlar...Dublaj sanatçılarımdan biri, "Bu kadar da düzgün yaşanmaz ki, biraz olağan dışı birşeyler yap, mesela biliyorum sigara vs. de içmiyorsun.Bir kez dene...Kabuğunun dışına çık. İçki hiç içmezsin, iç!!! Biraz hayatın farklı güzellikleri de var, gör. Bu kadar düzgünlük iyi değil" diyor. Ben hiçbirşeyi özellikle düzgün olsun diye yapmıyorum ki...Gerçekten sigaradan nefret ediyorum.İçki, maalesef içemiyorum.Kahve sevmem. Fakat kendimi de ufaktan ufaktan sorgulamaya  başladım. 
Oysa çok eğlenceliyimdir de...Komik bile denebilir bana...Kimseyle iletişime geçmezsen, kim bilecek senin komik, eğlenceli, sıcak vs. olduğunu???...Görürsünüz bu sene, herkesi şaşırtacağım...
Neden bu yolu seçmişim acaba? Yaşadığım bazı olumsuzluklar mı beni bu noktaya itti?
Problemse bu eğer, önce kendimde aramalıyım.
Yeni senede, biraz daha sosyalleşmeliyim. Tamam evimi çok seviyorum ama, hayat da geçiyor be kardeşim. Şunun şurasında, keyifli anlar yakalayacağımız kaç senemiz var? Cam fanustan çıkma ve nefes alma zamanı...Arayamadığım, seyrek aradığım arkadaşlarımı aramalıyım. Arkadaşlıklar, dostluklar çok kıymetli, kaybetmemeliyim. Evet, çok fazla yeni insan tanımayı sevmiyorum. Çok zor geliyor bana. Şimdi kendini anlatacaksın, onu tanımaya, anlamaya çalışacaksın, detay detay detay...Aslında ne varsa eski arkadaşlıklarda var. Çünkü onlarla buluştuğunuzda, sanki hergün berabermişsiniz gibi, kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz herşeye...Evet, sevgilim var ama bu, arkadaşlarımla az görüşeceğim demek olmamalı. Birçok kişi bunu yapıyor, sonra da ayrıldığında, yakınında kimse kalmıyor.Komik oluyor aslında...Sudan çıkmış balık gibi, kime neye sığınacağını şaşırıyorlar. 
Sevgili arkadaşlarım, ben herzaman, her sıkıntınızda yanınızda olmaya hazırım.Bu sene de, her yeni gelecek senede de...Size daha çok vakit ayıracağım.Kabuğumdan çıkıyorum. Bol oksijeni hissetmeye başladım bile...Dışarıda hava çok güzelmiş. Herşey birlikte ve paylaşarak güzelleşiyor bunu unutmayalım.
Özellikle sağlıklı günler diliyorum herkese...DB. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder