1 Kasım 2011

BİR KÜÇÜCÜK KIZ ÇOCUĞU...

Neler olduğunu anlayamıyor.Hissettiklerine gelince,çok kötü hissediyor kendini.Kimselere anlatamıyor duygularını.Hastaneye götürülüyor,muayeneler,sorgular,binlerce soru,şüphe...
 Oysa herşey ne kadar da güzel gidiyordu.okulu,arkadaşları,ailesi...Taaa ki,o iğrenç adamlar ona çok kötü,anlam veremediği şeyler yapana kadar.
 Kendini çok yalnız hissediyor.Üstelik bir de Ona,bilinçli yaptığını herşeyi,isteyerek yaptığını söylüyorlar.
Bakakalıyor öylece...Hiçbirşey söyleyemiyor.
 Neden anlamıyorlar onu.Kime anlatmalı derdini???Kime güvenecek bundan sonra???Bu nasıl adalet???
Susuyor...Hep susacak...
 13 yaşında bir kız çocuğuna tecavüz eden onlarca insan suretindeki hayvan...Çocuk bilinçli yapmış herşeyi, kararından sonra,elerini kollarını sallayarak aramıza mı karışacaklar?
Ben onlarla aynı havayı teneffüs etmek istemiyorum.Tiksinti duyuyorum.Hadım edilmeliler hepsi. .Büyük haksızlık,çok büyük...Yazıklar olsun bu kararda sözü olanlara,onaylayanlara.. Nasıl onay verdiniz???.Kendi kızınızın başına gelse,aynı kararı,içiniz rahat verebilir miydiniz acaba???Empatiye davet ediyorum hepinizi...Utanç duyuyorum,böyle bir konuda konuşuyor ve yazıyor olmamızdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder